Merhabalar hamişler. Ben 10 haftalığım. Geçen hafta doktoruma saç boyama konusunu sordum. İlk 3 ay boyama sonrasında ise bitkisel olacak şekilde boyayabilirsin dedi. Benim saçım fazlasıyla beyaz. Yine de boyamayı çok düşünmüyorum ama fikrinizi almak istedim. Kuaförlere güvenemedim. Sizin bildiğiniz bitkisel boya var mıdır ya da bu süreçte ne yaptınız?