Yani canım Allah korusun kromozomal bir hastalığı olsa Allah muhafaza bebegi aldirmayacaksan eğer bence gerek yok.Birde doğru çıkmama olasiligida oluyor boşu boşuna canını siktiginla kalabilirsin.2li tarama testinde birşey çıksa bile mudahele edilecek birşeyler yapamıyorlar ben gerekli bulmuyorum ama senin düşüncen tabiki