Denizinannesi1 Henüz 27+5 haftaligiz Yaklaşık 1 saattir kasığımda sancı var neden olabilir bu durumları yaşayan varmı
MucizeAnnesi3545 Kasık sancıları normal ama biraz uzun sürmüş. Durumun varsa bi acile gitmeni tavsiye ederim
MucizeAnnesi3545 Denizinannesi1 yani girip cıkan sancılar normal demişti benim doktorum. Ama uzun sürerse sıkıntı bence gitmende fayda var canım, bişi yoksa da için rahatlar