Leylacetinkaya Selamm😍😘 Dün Hamile Olduğumu öğrendim ve kan tahlilimde gebelik değeri 1320 0-5 mıu aralığında doktor 5binde kendini rahimde gösterir dedi sizde hangi değerlerde rahimde belli oldu 🤗
GulinMert Leylacetinkaya tebrikler Allah tamamına erdirsin kucağınıza almayı nasip etsin. Benimki 1922 idi 4+2 de keseyim gördük 6+2 de kalp atışlarını duyduk Darısı başına 😍😍🤗🤗
Deletedmom2224 Leylacetinkaya 1500 de gördük biz keseyi bebek 5000 lerde filan görünür 😊 sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻
pyymamm Leylacetinkaya hayırlı olsun tebrik ederim 🥰 biz 5+5 ken keseyi gördük nasipse bu cuma 6+5 oluyoruz kalp atısı için gidicez . Genelde 5. Haftalarda kese görünüyor sanırım
Kumsal-t Deletedmom2224 Ben5+2de gittim çok zor gördü keseyi hatta şüpheli kese dedi 6mm dedi Pazartesi gideceğimama kan değerim de 4358 çıktı göremedim herşey normal mi sizce
Deletedmom2224 Kumsal-t sıkıntı yapmayın bazen üstten görülmeyebilir geç döllenme de olmuş olabilir içiniz rahat olsun 😊❣