8+3 haftalık hamileyim az önce
koyu sarı-kahverengi gibi akıntım oldu doktor kontrolüm haftaya internette o kadar çok şey yazıyor ki iyi-kötü telaş yapsam mı yapmasam mı hafif ağrımda var ama ağrım zaten hemen hemen hergün oluyor normalde de ne dersiniz kızlar teşekkürler şimdiden