Zeyzey20 hayırlı olsun bunu da atlatır annesi, gerekirse saat başı en fazla 2 saatte bir emzir , uyuyorsa bile uyandır emzir,sarılık arttıkça uyanmaları zor oluyor. Bide biz güneşe tutuk evde tülü açıp yatırdık ,gözünü de örttük rahatsız olmasın diye. Sınıra gelen değer düşmeye başlayıp hastaneye dönmeden atlatmıştık