Tanem0105 ilk aylarda mısın? Bence başka bi doktora daha git, benim 2 çıkmıştı o zaman bile ilk aylarda biraz daha düşürmek lazım ilerde sorun olmasın diyip en düşüğünden ilaç başlamışlardı. Korkma gördüğün gibi çok riskli derecede yüksek değil ama gebe olduğunu söylesin di mi doktora? 0.95gibi bişeyle geldim ben 7.ayıma kadar, şimdi daha yeni 2, riske atma sen, devlet hastanesinden bi randevu al en yakın zaman hangisiyse, ama gördüğün gibi öyle çok riskli bişey yok ki takip edelim demişler. (Yine de doktorunu beğenmedim, iki düşük geçmişiyle sadece takip edelim kendiliğinden düşsün tiroitin dememesi lazım) korkma, geçmiş olsun