GulinMert Merhaba herkese 7+4 teyiz ancak ilk günden beri devam eden kasik ağrım var. Sanki adet olacakmışım gibi. Bir gün olmasa ertesi gün yine ağrıyor. Bu şekilde ağrısı olup geçen var mı. Varsa ne zaman geçti. Her gün korku ile durmak strese sokuyor beni.