eliff26 Nesexx maşallah. Bende 4050 gr doğurdum ilk bebeğimi şimdi ikinci doğacak eli kulağında doktor 4 kilo kesin ama fazlası da vardır dedi normal olmaz mı dedim olur dedi 4,5 kiloya kadar yolu varmış fakat kolay olmuyor 🥴
eliff26 Emel1234 ilk bebegimde sağlıklı beslenmeye ve kilo almamaya çok dikkat etmiştim ama bunda hiç dikkat etmedim açıkçası özellikle kilo icin yediğim birşey de yok
eliff26 Mervehayat12 saglikla buyutsun insallah 🤲 dikissiz yapmis olmasi muthis inşallah bu sefer benim de dikisim olmaz. Zor gibi ama 🙄