Gurbet_kusu Kizlar 39+6hafta gebeyim bugün nstde 2defa sancı çıktı doktor sordu hissettin mi sancıların var falan dedi ben bişey hissetmedim sadece o an karnım sertleşti ve ateş basması gibi oldu. Acaba doğumum yakın mi artık doğsun istiyorum