Cansucan26 Hamile kaldığım ilk günden beri birsürü kremler yağlar kullandım düzenli olarak. Ama 36. Haftamdan sonra çatlamaya başladım ve şuan karnım çok kötü oldu. Doğumdan sonra geçermi 🤭
BesteCanerKutluzolu Cansucan26 ben de aynen öyle oldum ilk zamandan beri de lierac kullandım en iyisi diye ama işe yaramadı bende yalnız çatladıktan sonra biooil aldım geçiriyor dediler dün akşam eşim farketti gerçekten azaldı sanki kızarıklıklar geçti bak dedi onu denemediyseniz siz de deneyin isterseniz. Ben bir şişeyi bitirmek üzereyim yine alıcam doğumdan sonra geçmesi için daha etkili oluyormuş
Cansucan26 Pero bende öyle oldum boşamı gitti diyorum okadar sürmem yada dahadamı kötü olurdu sürmesem bilmiyorum😏
Kivanclimerve Bende yasadim ayni seyleri aktarlardan yaglarmi almadim eczaneden kremlermi bi suru sey sonuc harita gibi bi karin😂 oglum 5 yasinda malesef gecmedi ikinci bebegimi bekliyorum ondada artik yarilsamda bisey farketmicek..
Pero Ya genetik diyorlar onada inanmıyorum ya annemde gram iz kalmamış onun annelernde öyle şans işi ☺ Sanırım banyolardan sonra sürüyorum sebamed aldım sabah akşam diyor mesela artk 2 güne bir sürüyorum 😞
Cansucan26 Pero biraz yapı meselesi bence sürdüğüm halde böyle oldu bazıları hiç birşey kullanmadığı halde hiç çatlamıyor🤔
Annee6 Ablam lierac kullanmisti ama fayda etmemis catlamisti, ben biooil kullandim ama maalesef bende de oldu.. Ki gunde 3 lt suyumuda ictim. Kesinlikle genetik olduguna inaniyorum artik 😭😭
Cansucan26 Annee6 bende artık genetik yada yapıyla ilgili olduğunu düşünmeye başladım. Bende çok su tüketen biriyim birde bu kadar krem kullandm 🤭😐
Esilacinar Çatlamanın yapıyla alakası var bine yaparsanız yapın çatlayacaksa çatlar ben 38.haftamda çatladım göbeğimde küçük bir kısım eğer kaşınıyorsa çatlayacak demektir artık Doğumdan sonra isterseniz lazer tedavi falan iyi gelir
Cansucan26 Esilacinar Bende sonradan birden çatladım önceden hiç birşey yoktu ve hiçte kaşınmadı karnım nasıl oldu anlamadım😮🙄
E123 Geçmiyor malesef alışıyorsun onlarla yaşamaya baktığında hep hamileliğini çocuğunu hatırlıyorsun Zamanla beyazlaşıyor 😊
Annesininminigi Ben şahsen krem kullanma taraftari değilim çünkü ağzımızda kuş tutsakta çatlayacağız sonuçta göbek basen büyüyo hele yapın çatlamaya daha müsaitse hic bi krem durdurmaz ve hiç geçmiyor çatlaklar alışmaya bakın 👍
Cansucan26 Annesininminigi en azından şansımı denemek istedim ben kullanmayıpta çatlarsam pişman olurum die düşündüm ama kullansamda çatladım belki dahada kötü çatlıcaktımmdie teselli veriyorum kendime🤭
Kivanclimerve Cansucan26 Suan catlayan yerler mor gibi gozukuyor ya sadece sonradan rengi biraz daha acik renk oluyo gerdirince belli oluyor oyle soliyim
Cansucan26 BesteCanerKutluzolu biooil kullanmadım. Bende en iyisi “lierac” die onu kullandım bazende “mustela” bide “burt’s bees mama bee” kullandım yanında hidistan cevizi yağı kakao yağıda kullandım. Çok kullandm ama olmadı😄 biooil deneyim bende en azından görünümünü inceltsin tüm geçmesede. Yağ şeklinde değilmi o.
BesteCanerKutluzolu Cansucan26 evet bebe yağı gibi ben onu kullanmaya başkadıktan sonra tekrar çatlamadım mesela bana iyi geldi bilsem en başından onu kullanırdım ben de sizin gibi lierac en iyisi dedim ama olmadı 🙂