Benımde ıkı hafta gerılık var arastırma hastanesıne geldım doktor normal karsıladı dıger doktorlar col korkutmustu normal dogurursun dedı yarın 39+0 oluyorum normal gelmesını beklıycez ebenın sayesınde 2 cm acıklıgım var oyle dolanıyorız ortada😁 suyum veya duzenlı sancım gelırse gıtcem. Bana doktorlar bısey demedı