Ulviye-biyo Merhabalar aranıza yeni katıldım henüz 5+5 teyiz.bugün sağlıkocağında testleri yaptırdım idrarda lökosit +3 çıktı,böbreğimde ağrı var aynı durumu yaşayan var mı endişeliyim
Deletedmom3 Ulviye-biyo bende ayni haftada yasadim canim monurol verdi dr um antibiyotik sakincali diye yazmadi. Yatmadan once monurol ic sabaha kadar idrar cikma mesaneni temizlesin ilac. Ayrica kapakli sise gibi dusun idrar yolunu cikan bir daha giremiyor ne kadar cok su icersen o kadar bakteriyi yolcu etmis olursun. Bool bol su ic. Cok gecmis olsun 💜
Ulviye-biyo Çok teşekkür ederim Deletedmom3 tahlil sonucunu okuduktan sonra sağlık ocağındaki hemşiremi aradım yaban mersini ye birçok gebede olur zaten yarında uğra dedi ama google yazdığımda karşıma çıkan manzaralar çok ürkütücüydü..bol su içmeye çalışıyorum içimi rahatlattın teşekkür ederim🙏🏻🥰
Feyzadertli1 Ben de 37 haftadayım hala idrar yolu enfeksiyonu var hamileliğim boyunca 2 kere çıktı hap verdi yine enfeksiyon çıktı şimdi yüksek çıkmış 2 tane hap verdi doktorum bol bol su iç kendini sıcak tut canım
Ulviye-biyo Feyzadertli1 maşallah Allah bize de o haftaları görmeyi nasip eder inşallah güzel bir doğum yaparsın.ilk gebeliğim boş gebelikti o yüzden endişeliyim teşekkür ederim cevabın için🙏🏻
Deletedmom3 Ulviye-biyo suyun icine evde varsa 1 2 yemek kasigi dogal elma sirkesi kat cok ise yariyo dr a sordum ben icebilirsin demisti
shrbrk bugun lökositim 28 cıktı. idrarim cok yavas . pholepstyl mi ne ilac verdi. birde probiyotik verdi. 7.haftadyim :(( kusmaktan su içemiyorum maalesef idrarimi temizleyemiyorum
Ulviye-biyo shrbrk benim lökosit değeri 30:( şuna bol su içiyorum yarın sağlıkocağındaki doktora sorucam ilaç kullanmakta istemiyorum ama etkileri ilerisi için kötü olabiliyormuş inşallah geçer su içerek diyorum içten içe
shrbrk Ulviye-biyo daha artmasin. kusma olmasa icicem.ama kusuyorum habire :( 7.haftadayim. burdakiler 7.haftadayken kusuyordu.ben 6. haftadayim ozaman
Ulviye-biyo shrbrk bende birazcık bulantı var ama kusma olmadı 6. Haftaya yeni giricem Allah nasip ederse senin 6.haftada kusman var mıydı?..zorlamaya çalış biraz burnunu kapat öyle içmeye çalış🙄