Sevim_13 Arkadaşlar ikiliye girdim bugun erkek olma ihtimali yüksek dedi bir tane oğlum var allah bağışlasın öncelik tabiki sağlıklı olması ama birde kız çocugum olsun cok istiyorum sizce değişrmi yad yanılma payı varımdır haftam 12+5
Masalseyhan Sevim_13 degisebilir canim hic belli olmaz :) banada ikilide kiz dediler 15 haftda net erkek oldugunu gorduk 4 boyutlu ultrasonda 😊😊