Kizlar 39 haftalık hamileyim bebegi sabahtan beri hissetmiyordum bide son anda ikinci kanamam geldi hastaneye geldim tansiyonum 18.4 cikti yatışın olabilir dedi sonra nstye bağladılar hic agrim olmadığı halde cok ağrılı çıktı nstde. muayene etti alttan yumusama var dedi bide idrar testi yaptirdi şimdi onu bekliyoruzzz dua edin kizlarrrrr