tubiss16 Kızlar bebek için ateşölçer almak istiyorum ,kaliteli ve uygun fiyata aldığınız memnun olduğunuz markalar nelerdir☺️
derinmilatuncay tubiss16 bana saba markayı önerdiler yılların markası bir kaç doktora da sordum eski nesil doktorlar kullanıyor biz de alıp kullanmak isteriz ama hastanenin verdiği işimizi görüyor dediler bulabilirseniz alın dediler aldık
ozgeege tubiss16 Baby plus ateşölçer kullanıyorum memnunum fiyatı da 100 TL hem oda ısısı hem vücut ısısı hem suyun sıcaklığı hepsini ölçüyor braun çok pahalı şuan e bebekte indirimli fiyatı 520 tl
Ebrukuzey tubiss16 evet biraz pahalı ☹️Letgodan buldum 300 tl civarıydı sanırım oradan aldım bende sıfırlar 400-500 çünkü