Haftada 2-3 kez yiyorum şuana kadar da bir sorun olmadı. Bu zamana kadar çay kahve içmezdim. Abur cubur asla yemezdim. Takıntılı olmuştum iyice. bir grip oldum 2 hafta kurtulamadım serum falan yedim. Çok kasmamak lazım artık kasmıyorum. Doktor vücut mikropta istiyor dedi çokta haklı. Sakınan göze çöp batıyor. Şimdi birileri der yanlış düşünüyorsun. Sonuçta çiğ yumurta ye demiyorum. İlk çocuk doğuranda biz değiliz