İyi akşamlar kızlar affınıza sığınarak bisey sormak istiyorum hamilelikte ishal sorunu yaşayanınız var mı kullandığım ilaçlar var onlardan dolayı olduğunu düşünerek doktoru aradım ve ilacı bıraktım ama hala geçmedi yaklaşık 5 gündür devam ediyor Bebek için tehlikeli olur mu diye endişeleniyorum 2 aylık hamileyim bu arada