Merwesonqul burda bunu anlayacak pek insan yok canım gaz diyip dalga geçiyorlar ama hala idrak edemiyor insanlar bebek tekmesi olarak değil ama içerde büyüdüğü için kıpırdamalar oluyor seğirme gbi bendede sizin gbi oldu ve çok eminim ne yaşadığımı biliyordum benim gbi yaşayanda çok var çevremde ama bursa anlayışlı olan yok beklemeyin sizin rahim duvarınız karnınıza yakın ki hissediyorsunuz bebeğinizin tekmelerini çok daha erken hissediceksiniz 3. Ayda başlar bende öle olmuştu.