Hly123 Çorluda vatan hastanesinde orhan başaran kadın doguma gidiyorum doktor icin sezeryancı diyorlar ona gidip normal dogum yapan var mı böyle bisey gerceklik payı var mıdır kızlar bende normal dogum istiyorum