Emine_8 Kızlar 36 haftalıgım karnımın bi noktasında acı hissediyorum içten bişey sanki hep aynı yer böyle olan var mı
Kubra9595 Emine_8 ayni durum bende de var 3 gündür 28 haftam bitiyor benimde karnimin belli yeri aciyor tahminim bebis büyüdü icin sanirim sanci degil cünkü bildigimiz aci cektiriyor ins tez zamanda gecer ve saglikla dogar 🤗
Tuqbaaa eymen08arass bi cevap bulbldnizmi bende 31+2 yim günde 4 5 kere sanki etim yirtiliyor çok korkuyorum bida olucak diye
Sulenurcicekk Benimde tam göğsümün altı otururken filan batıyor içinde bir şey kıtır kıtır ediyor gibi eğilip kalkarken
Ezgi05 Sulenurcicekk o kıtır kıtır etmeyi bende merak ediyorum ya acaba çocuğa zarar mı veriyorum diye düşünmeye başladım
Ezgi05 Sulenurcicekk ya aslında öyle aşırı eğilmesemde oluyor mesela kanepede kumandaya uzanırken bile olabiliyor