Mizgin_47 kuzum zaten her hamilelik farklı oluyormuş o yüzden normal yani ve çekemem deme Allah daha büyük bi sıkıntı verir ve çekeceksin der hiçbir şey yapamazsın o yüzden öyle deme içinden söküp atamayacağına göre yaşıcaksın ben baştan beri çekiyorum bi kere şikayet etmedim ve aksine hep söyle dedi kendime yavrun artık büyüyor ve sana tutunmak için yer açıyor şükret ve sabret diyorum inan böyle dedikce daha bi sabretmesi kolay oluyor emin ol daha dur olursa mide bulantısı kusma halsizlik vs yaşıyacaksın ilerleyen zamanlarda daha büyük sancıların olacak bilemezsin ki