sevval55 Kızlar bayadır sarı akıntım var yani pecete koyuyorum ıc camasırıma ve hep sarı akıntıyla karsılasıyorum doktoruma söyledim batma kasıntı koku yok ilaç vb vermedi ama bildiğiniz sapsarı benim gibi bunu yaşayan var mı?
Kerem_alyadua sevval55 benm önce su gibi akıntım vardı mantar varmıs fitil verdi cok sükür su gibi akıntı bitti ama arada benmde sarı akıntım oluyor 10gün sonra kontrolm var söylcm agrı yanma kasıntı yok bende de
Naz60 sevval55 Benimde 15 le 20. hafta arasında bayağı oluyodu rahim kendini yenilediği için gayet normalmiş Hamile arkadaşlarım var onlarında aynı şekilde
37aysgl sevval55 benimde öyle canım günlük pedim sarı oluyo ama benim enfeksiyonum çıktı sende baktır istersen
Beyzanurlina sevval55 benım hayla oluyo 20 haftalıgız 17 haftadan beri var doktorum normal dedi bazen pütür oluyo pedde
Ebruliiii sevval55 benimde var uzun süredir koku ve kaşıntı yoksa olur dedi sıkıntı yok dedi bol bol su tüket