Bende 7 haftalığım 5 ve 6. Haftalarda bacağıma vuruyordu şimdi sadece kaşıkta var ama normal gibi geliyor bana yerleşiyor sonuçta. Hatta sol bacağımdan topalladım minik minik bence önemli bir şey değil bak o geçti şimdi mide bulantıları başladı 😂 biri bitiyor biri başlıyor anlaşılan takmamaya çalış en kötü şey stres çünkü.