ag1111 canım bende öyleydim şuan 17 haftalık hamileyim sürekli aldata gidiyorum yarın da gideceğim bişe olmaz korkma kasma kendini zaten hep gidiyormuşsun ben hamileliğim boyunca hep gittim hatta ben 5 haftalık falandım doktora sormaya utandım annemlere sordum git demişlerdi gittim hala da gidiyorum