Bende de 8-9 haftalarda kahve rengi daha sonra pembemsi kan olarak devam etti. Doktor banada hap verdi. Daha sonra parça gibi birşey geldi peçeteye, doktora hemen gittim çok şükür herhangi bir sorun yok dedi. Şuan 19 haftalığım, lekenme yaklaşık 1 hafta 10 gün sürdü baktım durdu hap kullanmayı bıraktım. Düşük başlarda çoğunlukla sağlıksız gebeliklerde yaşanıyor, sağlıksız bir spermse ne yaparsak yapalım tutunamıyor. Doktor sorun yok dedi ise sürekli dinlen kendini yorma. İlk üç ayın geçtikten sonra büyük risk ortadan kalmış olacaktır. Allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin ☺️