fadimdurmus Pardon da sizene? Buradan heyecan paylaşmak , yorum yapmak , birlikte olmak çok mu kötü bir şey ? Bizde biliyoruz kız ya da erkek olduğunu . Tabiki de buradaki insanlar doktor değil anlayamaz ama sıcak bir yorum yaparak konuşulabilir . Erkek diyen de kız diyen de kalbinden geçeni söyler hepsi bu . Asıl sizin bu kadar saçmalayarak buradaki insanlara laf söylemenize gerek yok bir daha yorum yapmayın lütfen .