SabriyeBursa Kızlar selaam 38+4 haftalık gebeliğim sabahtan beri karnım çok sert ve acıyo Aynı durumu yaşayanlar var mıı
Gurbet_kusu SabriyeBursa sertleşip yumuşuyor mu yoksa hep sert mi? Aslında şöyle de olabilir Bebek büyüdükçe karın derisi gerginlesiyor
Busepnr 38+1 benim de aynı şekilde , artık dayanamıyorum 🥺 sebebi ne bilmiyorum . Umarım bilinçli biri yazarda bende öğrenmiş olurum canım 😢😢😢😢
SabriyeBursa Gurbet_kusu bugüne kadar sertleşip yumuşuyordur kasılma oluyordu onu biliyorum ama bugün sertleşti ve geçmedi gün boyunca canım acıyor 😥