Herkese merhabalar 😊 Burada yeniyim, dünden beri de fırsat buldukça forumdakileri okuyorum. Benim de aklıma takılan bir soru var, fikir sahibi arkadaşlar tecrübelerini benimle paylaşırsa çok mutlu olacağım 🌸
Daha önce muhtemelen okumuşsunuzdur yahut birilerinden duymuşsunuzdur; gebeliğin ilk zamanlarından itibaren bebeği sağda hissediyorsanız erkek, solda hissediyorsanız kız deniliyor.
İlk gebeliğimde bebeğimi en başından itibaren hep sağda hissettim. Şu yerleşmeye başladıkça kasıktaki ağrıdan bahsediyorum. O ağrı hep sağdaydı ve cinsiyeti erkekti. Bir oğlum oldu, yani bu teori bende tutmuştu 😊
Ancak merak ettiğim, ağrıyı sağda hissedip kız ya da solda hissedip erkek bebeği olanınız var mı aranızda?
İkinci merak ettiğim ise; her ikisinde de aynı yerde hissetmesine rağmen farklı cinsiyetlerde bebek sahibi olanınız var mı? Şuan da 4+4 günlük gebeyim ve yine sağda gibi hissediyorum. Bunun gibi ilki ve ikincisi de aynı tarafta hissedip farklı cinsiyette bebek olabiliyor mu?
Epey uzun yazdım, sonuna kadar okuyan ve cevaplama nezâketinde bulunan tüm gebe arkadaşlara teşekkür ediyorum 😊