derinmilatuncay yoğurt yedim zaten yemekte ve ekmek yemedim. İnşallah yükselmemiştir çok. Ya ben şu an 5 doz oluyorum ama düşmüyor. Açlık en fazla 95,tokluk da en fazla 140 olmalı dedi doktor. Her dozu 2 gün dene şekerin düşene kadar dedi. Yarın 6 doz olacağım ama sanmıyorum düşeceğini. Daha yüksek gerekebilir bana da. Açlığım 141,tokluğum 182 çıktı sabah 😞