Bn kocaelindeoruruyorum 5.haftamdan beri devlete gidiyorum ve çok memnunum çok şükür hep iyi Dr.ler denk geldi ebelerde çok iyi gebe okuluna gittim dogumhaneyi gezdirdiler egzersiz fln yaptık yani artık eskisi gibi değil Doğumuda orda yapıcagım insallah :) 34olduk bugün