merhabalar hanimlar sürpriz doğum hikayemi dinlemek isteyenler buyursun 37 haftalikken yazmıştım belki okuyan olmustur 3 günlüğüne köye gidecegim bi sıkıntı olur mu diye olmaz dediniz aha oldu dogurdum😂köyde ki son günümüzde kasigimda degisik bi agri vardi bebegimin hareketleri de zayifti oynamiyordu allahtan köyden dönünce ertesi gün dr dan gün almak icin gidecektim gittim bebek normal boyu kilosu haftasi vs sonrasında nst istedi orada düzenli agrım cıktı ve bebek hareketleri cok yavaş çıktı nst yi gösterdim iyi çıkmamış dogum haneye yolladı hemen tekrar nst ve beraberinde de serum takılmasını istedi hareketlerinin düzelip düzenleyeceğine bakacakti ama.düzelmedi dedi hemen sezeryana alalim.seni dedi şok oldum öylesine gittim ama şu an kizim yanimda allahıma çok şükür bin şükür 3200 kilo 50 cm dogduk gayet sağlıklıyız darisi başiniza❤❤