Kızlar bugün 36+6 olduk doktor randevum vardı. Bebeğimin başı 4 hafta kadar öndeydi kilosu da fazlaydı hep. Bugün başı 41ihafta ile uyumlu kilosu da 3500 kg mı geçmiş dedi doktor. Bel kasık ve çatı ağrılarım hat safhada. Devlet hastanesine gidiyorum 4kiloyu geççerse sezeryan olursun demişti ama normal doğum çok istiyorum. Son zamanına kadar beklerse 4ü geçecek😔
İri bebeği olup normal doğum yapan var mı?