Kızlar doktordan geliyorum çok ağrı çekiyorum evde kıvranıyorum resmen ishalim falanda vardı bugün kontrole gittim doktorum bebeğin çok yukarda olduğunu söyledi ve bebeğim çok sertleşiyo gün içinde ve ağrılarımda oluyo bel ağrım bacak ağrım pazartesi günüm doluyor ve artık kendimi çok yorgun hissediyorum.. Doktorum yarın gel yatışını yapıp suni sancıyla doğumu başlatalım bebek aşağı inerse normal olursun inmezse sezeryanla alırız dedi sizce napmalıyımmm