Hic dert etme canm benim 27. Haftamda 3 hafta geriligi var dedi her an alabilirler bebegini dedi perinataloğa gonderdi 1 bucuk ay falan doktorlarla uğraştık haftada 2 kez gidiyodum devamlı doktora kafayı yicek gibi olmuştum sonra doktor degistirdim yeni doktorum icimi rahatlatti aranızda kan akışı kesilmediği sürece alınmaz dedi su an 34. Haftadayız az da olsa gelişimi sürdüğü sürece ben almayı düşünmüyorum kendi gelmezse dedi