EngucluAnne <a href="https://hizliresim.com/3Oq1VA"><img src="https://i.hizliresim.com/3Oq1VA.jpg"></a> Kızlar yapabildim mi bilmiyorum bugün doktorum kız olma ihtimali yüksek dedi ama yine de kimseye duyurma önümüzde ki randevunda kesinleştirelim dedi sizce tahmin alabilirmiyim
Fdm_nuur98 EngucluAnne rabbim saglikla sihhetle versin de onmli dgil tabi bnde şuan hycamliym ilk bide nsl dsem sdce kiyaft almk istyrm bnde herks gbi erkn olsa bile insn hves ediyor bı kere
Bebisim_1208 Aysenur33 kendi doktorum dün üstüne basa basa erkeğe benziyor dedi Ama 1 ay önce başka bi doktora gittik kıza benziyor dedi Ama yanılma payı olabilir dedi
Nesliiiiiiiii Aysenur33 [url=https://hizliresim.com/1pgvJ1][img]https://i.hizliresim.com/1pgvJ1.jpg[/img][/url] tam belli mi bilmiyorum ama ney sizce😊😊
EngucluAnne esrtsn24 inşallah sağlıklı sıhhatli olsun da kız erkek farketmez ama gönlümden geçen kız tabi 😍 12+5 haftalığım bu arada canım
esrtsn24 EngucluAnne yaa bnmde bir hafta sonra randevum var o zmn tam 12 +5 oluyorum bnde inşallah bnmki de gösterir bnde kız hissediyorum ama hayırlısı olsun inşallah 🙏