Kızlar 29+5 günlük hamileyim kac gündür sanki bacağımın arasında birşey var yürüyemez hale geldim ve aniden aşagı iniyormuş gibi hissetim ve hastaneye gitim bi sorun yok dedi nst girdim ve sıkıntı olmadığını söyledi cumartesi bidaha gelmemi söyledi aşagıdanda kontröl eti ve ıkınmamı söyledi o ney icindi bende anlamadım ve bebegmin kilosu 1500 gram sizlerde aynı durumu yaşadınızmı ve bebegmin kilosu sizce iyimi