SaadetMira ay şaka yapmış olsa neyse, güler geçerdim. Bayağı ciddi biçimde söyledi yani ben de ona şaşırdım. Ki bana bunu söyleyen doktorumda ilk çocuğunu 39 yaşında doğurmuş bir kadın,dahası dediğim gibi çatı darlığı, sağlık sorunu vs bi problemim de yok, malum artık hayat koşulları, kariyer vs derken gebelik yaşı ilerledi maalesef. Ben aşkı 37 yaşında buldum, gönül isterdi 23-24 yaşında bulayım da hemen doğurayım ☺️