Bugun muaneye gittim sancim az vardi nst de ama ynede agrm vardi 3 cm acilmam olmus dr.um yarin alalim zaten gelismesi durmus dedi seni kizina kavusturalim sabah 8,5 ta gel yatisini yapalim dedi once 2/3 saat suni sancyla normal dgum beklicez baktik olmazsa cunku kanala girmemis 39+1 olduk eger baktik olmuyo dedi sezryana alirim sana cok skinti cektirmeden dedi sukurler olsun 😍🙏🏻