Ftlyztrk1 sadece fitil ile başlatıldı sabah 9:15 gibi koydular öğlen 1 de çıkardılar 4:30 da 9 cm açıklık ile Doğumhaneye gittim yarım saat sonra kızım doğdu 😊 suni sancı ve epidural almadım. Son yarım saat zordu sadece. Sana önerim Doğuma çok kalabalık gitme, çünkü o ağrılarda yatakta devamlı secde pozisyonunda belini ovalatıyorsun ve duşa girip çıkman çok iyi gelir. Bana bunları yaptırdı ebe. Birde öğleden sonra kendi sancım başlayınca Meryem ana otunu suya koydurdum anneme, annem sağ olsun bir iki yudum yerine bir bardak içirmiş bana 😁 bu kadar hızlı ilerlemesini buna bağlıyorum 🙏🏻 Çok inanarak yaptım çünkü. Ebe ve doktor da bu kadar çabuk ilerleyeceğini düşünmemişti geceyi bulur demişlerdi ilk Doğum bu arada. Umarım bilgiler işine yarar 🤗