Hatice_demircan Bebegimin cinsiyeti henüz belli değil ama hem kızın hem erkeğin giyebileceği şekilde kıyafetlerden hoşuma gidenlerden almaya başladım üzerinde 0 3 yada 3 6 ay diye degil 56 cm yaziyodu aldim ama kucukmu olur acaba
Hatice_demircan Badevehande numaraları 50 56 62 şeklindeydi 50 çok küçüktü 62 de gözüme büyük geldi ama eve gelip bakınca acaba olurmu yoksa degistirsemmi diye kararsız kaldim
Hatice_demircan Haribo42 iyi ozaman 56 da rahat olur belki çok az bişey büyük durur daha önce başkası alışveriş yaparken görmedim şimdi kendimdede acaba buyukmu kucukmu hangisi olur diye bilemedim
Badevehande Hatice_demircan giyilir değişmene gerek olmaz ama küçük alma fazla derim ilk bir ay kullanıyorlarmış çünkü küçükleri
Hatice_demircan 083 yeni doğanın ölçüsünü tam bilmiyodum üzerinde ay yazanlarda 03 ve 3 6 olarak aldim ama cm olunca hangi gruba girer bilemedim
083 Hatice_demircan tatlım 50 veya 56 cm yazanlar yeni doğan ölçüleri. Minyatür bebekler için de var onlarda numara yazmıyor ve organik ürünler bölümünde oluyor. Bu dönem de ebebek ve civil de Harika badiler ve kampanyalar var güle güle giysin yumurcak💕