Canım bu konuda çok sıkkın büyüdükçe büyüyor maşallah evlenmeden önce de büyük sayılırdı 75 numara takardım suanda belki 105 var veya daha büyük bide çocuk emdıkçe iyice sarkık mi derdi Türkçesi sallanır ya öyle oldu... sütyen kullanamıyorum boynuma Ağrı yapıyor.. benımle ayni dertte olan varmı yada küçülme ameliyati olan? Ben düşünüyorum ameliyat olmayı ama 10-20 sene sonra kötü olur mu acaba diye korkuyorum