Kızlar merhaba. Şu an Zeynep Kamil’deyim. 16.00’da randevum vardı. Randevu saatimden önce geldim ve öğrendim ki öğlenden beri bekleyenler varmış. Doktor İbrahim Esener. Kendisi yerinde değil asistanı muayene ediyormuş. Ekranda ismim yandı kapıyı çalıp girdim, barkodları giriyorum o yüzden isminiz yandı dedi çok kaba davrandı asistanı. Kartlığında ismini göremedim içeri girince bakıp şikayet edeceğim. Buradaki gebe kadınları korkutmuş resmen asistan hiçbirinin sesi çıkmıyor, kuzu gibi bekliyorlar. Hepsine şikayet edin, dedim. Hiçbir sağlık çalışanı hastaya bu şekilde davranamaz hele ki ben böyle bir şeye asla izin vermem. Zaten gebelik takibimi bundan sonra özelde yaptıracağım ama buna imkanı olmayan insanları düşünüyorum nasıl hekimlerin elindeler, yazık gerçekten!