Duygu19031903 Kızlar yarın 16 haftalık olacağım. Kasıklarım da ağrı var sürekli yatıyorum serklaj olduğumdan dolayı gaz ağrısı mı kasık ağrısı mı anlayamadım . Enfeksiyonum 0 çıktı dha dün baktırdım baska bit sorunum yok çok sükür🙏🏻 Notmal mi sizdede böyle mi?