Byle gogsumun ortasinda kaburgalarimin kesistigi nokta ne denir oraya hatirlayamiyorum byle acayip bi gogsum sıkısyormus gbi hissediyorum bununla birlikte acayip bi gegirme istegi oluyor felaket bi sekilde ara ara olurdu ama gecerdi son gunlerde siddetlenmeye basladi bugun ise geceden beri ara ara gidip geliyor bazen ordan sirtima dogru kasiklarima kadar bile icimde organlarm sikiyormus gbi hissediyorum suan bile karnimin sag tarafina dgru cok rahatsz ediyor yatirmiyo bile siddetlendigi zaman gegirmeyle anlik rahatlama oluyor ama gecmiyo gaz mi var gastrit mi nedir cozemiyorm bi caresi varmi bildiginiz doktora gozukmeyi dusunuyordum zatn ama bugun bi turlu gecmek bilmedi bi sormak istedm suan karnimn sağ tarafinda cok fena bi baski sksma var gbi mesela