Asu20 Merhaba kızlar. 31 haftalık hamileyım. Bebegım genellikle sag tarafta toplanıp sertleşiyor. Kasılıyor mu yani bilmıyorum. Tedirgin olacak bir sey var mı? Kontrolume bir hafta var daha.
Kerem_alyadua Asu20 ben 29 haftalık hamileyim daha hissetmeye baslamadan bile hep sag tarafımda toplanırdı içim bir tuhaf olurdu 2 kere nst ye girdim sancı cıkmadı sag tarafıma kafasınımı poposumu dayıyor bilmiyorm ama artk hareketleri canımı acıtıyor
Kubraeylul Benimde sol tarafta oluyo ama uzun sürmüyor normale dönmesi doktorum normal dedi ne kadar sıklıkla oldugun takip et ve ne kadar süre oldugunu tut doktoruna söyle canım
Asu20 Kubraeylul tesekkur ederim cevap için. Tehlikeli bı durum olması için sanırım sık aralıklarla olması gerekiyor. Benım de hemen gecıyordu ama bugun biraz fazla oldu gıbı geldi bu sertleşme
Akfth Vallq bende 3. Ye hamileyim bu sefer kiz ve gercekten toplaniyor nasil o hale geliyor anlamiyorum oburlerde hic hatirlamiyorum bole oldugunu niye oluyor acaba 🤔
NaileK Benimde ne tarafa dönersem orda toplanıyor.dün doktorum biraz kasılma var dedi ama nst de birşey çıkmadı sonrada birşey demedi.kasilma olunca ne oluyor
Asu20 Kasılmalar toplanmalar erken dogum belirtisi diye yazıyordu bir yerde. Tek zamanında gelsin bebıslerımız de agrıya sızıya katlanırz evelallah 🙏🤗💓