Benimde aynısı oldu hiçbir ağır iş yapmadım bolbol yattım süpürge dahil açmadım evime🙄🙄🙄🙄o ilacı da kullandim yattım doktor kanaman olabilir dedi bana ama hiç olmadı nerdeyse bitek yerleşme kanaması oldu çok şükür şimdi bebeğim beni bırakmadı. Doktor diyor bebek saglikliysa istediği kadar düşük riski olsun tutunur