aysim_50 eğer 6 ayın sonunda uyku düzeni oluşturmak istiyorsanız oda yapmanızı öneririm. Ben şahsen ilk çocuğumda 6. Ay sonunda doktorun ve uyku danışmanının tavsiyesi ile odasını ayırdım ama uykusunu düzene soktum. Bazı anneler tabi 2 yaşına kadar aynı odayı paylaşmayı tercih edebiliyor fakat sonrasında bebeğin anneden ayrılması karı-koca hayatı çok zor olabilir . Hayatınızda yaratacağı artı eksiye göre kararınızı verebilirsiniz.