Deletedmom293 Mom_tobe Benimde 8. Haftamda kahverengi bir kanamam oldu tabi bir telaş doktorumu aradım hemen 200mg progestan iç dedi. 12 haftaya gelene kadar kullandım. Birde benim enfeksiyon varmış idrar yollarımda bu nedenle kahverengi akıntı olabilir demişti. Sizde bi kontrol ettirin idrar yollarınızı. Çok şükür ama o sondu bir daha olmadı umarım olmazda🙏🏻
Tuana_Demet Mom_tobe bende uzun bir süredir kullanıyorum enfeksiyondan sonra verdi ve bıraktırmadı 5gün sonra bırakıcakmış yani 36 haftalıkkken fitil olarak kullandırdı ağızdan ağır geliyormuş
Mom_tobe Tuana_Demet Cevabınız için çok teşekkür ederim 🙏🏻 Doğumunuza Az kalmış, inşallah kolaylık ve sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız☺️ Benim henüz 8.haftam, 20 gün sonraki kontrolüme kadar deneyeceğim. Belki kontrolden sonra seyir değişir diyorum🤲🏻
Ebiyim Tuana_Demet ben de aynı şekilde 14. Haftamdan beri kullanıyorum. 36. Haftada bırakacağız dedi. Ama benim arada kanamalarım oldu. Şimdi sabah akşam fitil olarak alıyorum. 36’dan sonra doğumu engellemesin diye artık bebek doğsa da olur denilen haftalar olduğu için bıraktırıyorlar 🤗
Tuana_Demet Mom_tobe inşallah amin Allah kucaklarımızıda boş bırakmasın bekleyenlerede kolaylık versin. Benimde ilk zamanda tüpte jeli verdiler tutunması için
Mom_tobe Deletedmom293 cevabınıza çok teşekkürler🙏🏻☺️ İdrarla ilgili bir sıkıntım yok ama belirtisiz de olabiliyorsa eğer, baktırmak lazım. sizin yanma falan gibi belirtileriniz var mıydı?
Nnurmehmet May18 hayır canım şimdilik kullanmıyorum cuma günü kontrolüm var doktoruma soracağım ama bi bakalım ne dicek düşüğümden dolayı bende düşünüyorum ama doktor daha iyi bilir hamile kalmadan önce birkaç ay kullanmıştım bıraktım 😘
Tuba_ Mom_tobe bende kullanıyorum canım benim lekelenmem oldu iğnesinide kullandım geçti ilaçı hala kullanıyorum doktorum artık kullanmana gerek yok dedi ama kullanmak istiyorum dedim o zaman 10 haftaya kadar kullan yan etkisi yok dedi yine korkuyorum lekelenmem olur diye içini ferah tut birşeycik olmaz inşallah bizde bebişlerimizi sağlıklı sehatli kucagımızaa alırız normal yanı birçok kişi kullanıyor 🤲 dua edelim birbirimize
Mom_tobe Tuba_ Çok teşekkür ederim mesajınıza 🙏🏻☺️🌸 ben de bugün hap olarak kullanmaya başlıyorum, bir dahaki kontrole kadar devam edeceğim. Allah hepimize bebeklerimizi sağlık ve kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻
Deletedmom293 Mom_tobe Hayır yoktu. Ama ağrım vardı. Rutin kontrollerde çıktı, onun için ilaç kullanamadım bebek 2 aylık daha diye. Bol bol su içerek atlattım enfeksiyonu.
May18 Nnurmehmet bnde sorcam kimisi dıo mutlaka ıcıimeli yok kan pıhtılaşması varsa diye önlem olmalı VS vs ama doktor bsey demedı bakalım
Nnurmehmet May18 Benim eski doktorum hamile kalırsan içeceksin demişti ama bu daha birsey demedi bu doktorumun tedavisi ile hamile kaldım biliyordur herhalde gerek olup olmadığını bakalım ne diyecek 🌸🌸😘