uyanikkeda11 Haftadayım göğüs uclarım deli gibi kaşınıyor dokunamıyorum zaten hiç :( Nedenini bilen yada bi çaresini bilen varmı kızlar ????
Duuyguum uyanikkeda11 benim de dört beş günlük öyle bir kaşıntım oldu sanırım giydiğin kıyafetten kaynaklanıyor ben peçete koydum terliyo çekmiyo diye düşündüm peçete teri çekince kaşıntı da geçti
uyanikkeda11 sevval55 ayy zaten çatlak çatlak ucu bide yara olmasa :( krem kullanıyorum acaba havasız kalıyor ondan mı böyle